Άρθρα



vegan protein

Οι Πρωτεΐνες & Οι Χορτοφαγικές Δίαιτες

Αύγουστος 28, 2023

Η χορτοφαγική διατροφή με τη χρήση προϊόντων ολικής άλεσης έχει συνδεθεί με θετικές εκβάσεις στην υγεία των ανθρώπων, συμπεριλαμβανομένου του μειωμένου κινδύνου χρόνιων ασθενειών. Όμως, οι ειδικοί οι οποίοι προτείνουν ένα τέτοιο τρόπο διατροφής, συχνά έρχονται αντιμέτωποι με την ανησυχία

περισσότερα
γλυκαιμικός δείκτης

Γλυκαιμικός Δείκτης

Αύγουστος 22, 2023

Εάν έχετε διαβήτη, ξέρετε πολύ καλά ότι όταν τρώτε υδατάνθρακες, το σάκχαρό σας αυξάνεται. Το σάκχαρό σας εξαρτάται κυρίως από την συνολική ποσότητα υδατανθράκων που καταναλώνετε σε ένα γεύμα ή σε ένα σνακ, ωστόσο και το ίδιο το φαγητό παίζει

περισσότερα
διαβητικό πόδι

Διαβήτης και Φροντίδα των Ποδιών: Πώς να ασκείστε με ασφάλεια όταν πάσχετε από Περιφερική Αρτηριακή Νόσο (ΠΑΝ)

Αύγουστος 7, 2023

Στα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη συχνά εμφανίζονται προβλήματα στα πόδια εξαιτίας των χρονίως αυξημένων επίπεδων γλυκόζης. Τα υψηλά επίπεδα σακχάρου προκαλούν αθηρωμάτωσης κ τελικά διαταράσσουν την παροχή οξυγόνου στους ιστούς των ποδιών, διαταράσσουν την ανταλλαγή θρεπτικών ουσιών και επιτρέπουν τη

περισσότερα
ανοια και διατροφή

Διατροφή και Άνοια

Αύγουστος 1, 2023

Θέλετε να μειώσετε τον κίνδυνο γνωστικής εξασθένησης, νόσου Αλτσχάιμερ και άνοιας; Ερευνητές από όλο τον κόσμο έχουν μελετήσει ποικιλία διαφορετικών παραγόντων που θα μπορούσαν να μειώσουν αυτόν τον κίνδυνο και να διατηρήσουν τον εγκέφαλο σας υγιή. Η μεσογειακή διατροφή είναι

περισσότερα
γυμναστική σαββατοκύριακο

Όσοι ασκούνται μόνο το Σαββατοκύριακο, εξακολουθούν να αποκομίζουν οφέλη για την καρδιακή τους υγεία

Ιούλιος 25, 2023

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που βγάζουν την άσκηση μίας ολόκληρης εβδομάδας σε ένα μόνο Σαββατοκύριακο, έχουν εξίσου χαμηλό κίνδυνο καρδιακής νόσου και εγκεφαλικού με εκείνους που απλώνουν τη σωματική τους δραστηριότητα σε επτά ημέρες. Τα αποτελέσματα μίας μεγάλης

περισσότερα
διαλειμματική νηστεία

ΕΡΕΥΝΑ S.W.I.F.T. (Support strategies for Whole – food Diets Intermittent Fasting & Training)

Ιούνιος 27, 2023

Η έρευνα SWIFT* πραγματοποιήθηκε σε πληθυσμό 250 ενηλίκων υπέρβαρων με στόχο την απώλεια βάρους,  υιοθετώντας  τρεις προσεγγίσεις κατ’ επιλογή: τη Μεσογειακή Διατροφή, τη Διαλειμματική Νηστεία και τη Δίαιτα Paleo (δίαιτα με την κατανάλωση μη επεξεργασμένων τροφίμων). Η Διαλειμματική Νηστεία:  συνέβαλε

περισσότερα
επεξεργασμένα τρόφιμα

Πώς να αναγνωρίζετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

Ιούνιος 20, 2023

Ακόμη και τα τρόφιμα με “υγιή εμφάνιση” μπορεί να έχουν υποστεί υπερεπεξεργασία και να αυξάνουν τους κινδύνους για φλεγμονές και ασθένειες.  Η αποφυγή των υπερεπεξεργασμένων τροφίμων είναι ένας καλός τρόπος για να αποτρέψετε τις χρόνιες φλεγμονές και πολλές άλλες χρόνιες

περισσότερα
Μη αλκοολική λιπώδης νόσος του ήπατος

Μη αλκοολική λιπώδης νόσος του ήπατος: Πώς η διατροφή βοηθά στην πρόληψη

Ιούνιος 13, 2023

Μία νόσος που επίσημα ονομάζεται μη αλκοολική λιπώδης νόσος του ήπατος (NAFLD), επηρεάζει έναν στους τέσσερις ενήλικες παγκοσμίως. Μερικές φορές εξελίσσεται σε κίρρωση του ήπατος, ηπατική ανεπάρκεια ή και υψηλότερο κίνδυνο για καρκίνο του ήπατος. Ευτυχώς η λιπώδης ηπατική νόσος

περισσότερα

Οι χαμηλές σε υδατάνθρακες δίαιτες βοηθούν στη μείωση των επιπέδων σακχάρου στα άτομα με προδιαβήτη.

Μάιος 31, 2023

Μία δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες μπορεί να βοηθήσει τα άτομα με προδιαβήτη να επαναφέρουν τα επίπεδα A1C σε πιο φυσιολογικές τιμές, σύμφωνα με μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο JAMA Network Open. Ο προδιαβήτης αφορά εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

περισσότερα

Ηλικία και Μυϊκή Απώλεια

Μάιος 10, 2023

Καθώς περνούν τα χρόνια, η μυϊκή μάζα συρρικνώνεται και η δύναμη μειώνεται. Η διαδικασία ξεκινά νωρίτερα από ότι πιστεύουν οι περισσότεροι. Η σαρκοπενία, η οποία ορίζεται ως απώλεια μυϊκής μάζας που σχετίζεται με την ηλικία, μπορεί να ξεκινήσει περίπου στην

περισσότερα

© 2024 ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΦΟΥΣΤΕΡΗΣ

Back to top