διαβήτης-διαχείριση

7 στρατηγικές αυτο-φροντίδας για τη διαχείριση του διαβήτη σας

Αύγουστος 7, 2019

Υγιής Αντιμετώπιση
Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα υποστήριξης περιλαμβάνει τουλάχιστον μερικούς ανθρώπους που σας κάνουν να γελάτε δυνατά. Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι είναι συχνά πιο υγιείς άνθρωποι.

Πάρτε τακτικά τη φαρμακευτική αγωγή σας
Διατηρήστε μια λίστα με τα φάρμακά σας στο πορτοφόλι σας, μαζί με πληροφορίες για αλλεργίες, επαφές έκτακτης ανάγκης και λεπτομέρειες για τον γιατρό σας. Η λίστα σας θα μιλήσει για σας όταν δεν μπορείτε να μιλήσετε μόνοι σας. Πετάξτε στην τσάντα σας και μερικά δισκία γλυκόζης σε περίπτωση υπογλυκαιμίας.

Σωματικά δραστήριος
Για να παραμείνετε κινητοποιημένος, βάλτε φίλους ή μέλη της οικογένειας να σας ανταγωνίζονται σε μια πρόκληση άσκησης. Δείτε ποιος μπορεί να καταγράψει τα περισσότερα βήματα αυτή την εβδομάδα ή να μαζέψει τα περισσότερα μίλια σε σταθερό ποδήλατο.

step-counter-app

Μείωση των κινδύνων
Χρησιμοποιήστε ένα παχύ πλαστικό δοχείο, όπως ένα παλιό μπουκάλι απορρυπαντικού ρούχων, για την ασφαλή απόρριψη χρησιμοποιημένων βελόνων, συριγγών, βελόνων και άλλων αιχμηρών αντικειμένων. Δώστε το στο νοσοκομείο της περιοχής σας όταν είναι σχεδόν γεμάτο, για να πάει για καταστροφή.

Επίλυση προβλήματος
Προσχεδιάστε και φτιάξτε σνακς για εκδρομές για να αποφύγετε τις επιπλέον θερμίδες από τζανκ φούντ και το κόστος. Υγιείς επιλογές εύκολης συσκευασίας περιλαμβάνουν ξηρούς καρπούς, αυγά σκληρά βρασμένα, τυρί χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, στικς λαχανικών και ποπ κορν.

Υγιεινή διατροφή
Μην παραλείπετε τα γεύματα ως έναν τρόπο «εξοικονόμησης θερμίδων» για ένα μεγάλο δείπνο. Αυτό θα σας καθοδηγήσει μόνο σε υπερκατανάλωση τροφής.

healthy-snack

Παρακολούθηση
Παρακολουθήστε τα πάντα σε μια εφαρμογή διαβήτη, όπως το MySugr. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δείτε τη σχέση που έχουν τα τρόφιμα, τα φάρμακα και η σωματική δραστηριότητα με τα επίπεδα γλυκόζης σας.